Ո՞ր բառն է ամենից շատ սազում մայրիկին, ո՞ր բառը ընդհանրապես մայրիկին չի սազում

arev mayrik Mane 

Մայրիկներին տարբեր բարեմաղթանքներ ձոնել, համեմատել, նմանեցնել:

Գեղեցիկ մայրիկ, չար մայրիկ, նման է ամպի: /Ալեքս/ Ամպ-մայրիկ

Ժպտերես մայրիկ, անուղեղ մայրիկ, նման է սոխակի: /Մն. Նարեկ/ Սոխակ- մայրիկ

Աշխատող մայրիկ, անճաշակ մայրիկ, նման է արևի: /Մ.Մանե/ Արև-մայրիկ

Սիրուն մայրիկ, լացկան մայրիկ, նման է խնձորի: /Ալեքսանդր/ Խնձոր – մայրիկ

Ծիծաղ մայրիկ, ջղային մայրիկ, պիցցայի: / Սյուզաննա/ Պիցցա- մայրիկ

Խելացի մայրիկ, կարճահասակ մայրիկ, նման է ելակի: / Ալեք/Ելակ-մայրիկ

Լավ մայրիկ, շատախոս մայրիկ, նման է եղևնու/ Ա. Դավիթ/ Եղևնի- մայրիկ

Ուրախ մայրիկ, չտես մայրիկ, նման է անտառի:/ Պ. Նարեկ/ Անտառ-մայրիկHrach

Ջերմ մայրիկ, փնթի մայրիկ, նման է կակաչի: / Հրաչյա/ Կակաչ- մայրիկ

Հաճելի մայրիկ, անգրագետ մայրիկ, նման է թիթեռնիկի: / Վահե/ Թիթեռնիկ-մայրիկ

Հոտավետ մայրիկ, գզգզված մայրիկ, նման է ծիածանի/Հ. Նարե/ Ծիածան- մայրիկthumbnail_մայրիկ փաթիլ

Բարի մայրիկ, տխուր մայրիկ, նման է փաթիլի/ Հ. Մանե/ Փաթիլ- մայրիկվարդ     Մայրիկ

Ժպտասեր մայրիկ, չաշխատող մայրիկ, նման է վարդի/ Միլենա/ Վարդ- մայրիկ

Կարմրաթուշ մայրիկ,կարճ մազերով մայրիկ, նման է փերիի/ Նատալի/ Փերի -մայրիկՄարիամ

Բժշկուհի մայրիկ, ցեխոտ մայրիկ, նման է նապաստակի/ Մարիամ/ Փամփլիկ-մայրիկ

Փայլուն մայրիկ,  անշրթներկ մայրիկ, նման է աղավնու/Աստղիկ/ Աղավնի-մայրիկՄարի

Առողջ մայրիկ, նեղված մայրիկ, մայրիկը ինձ է նման / Մարի/ Մարիոտ- մայրիկAren   KԵրջանիկ մայրիկ, անխելք մայրիկ, մայրիկը նման է բանանի: / Արեն/ Բանան-մայրիկtanz u  mayrikմելք.

Շքեղ մայրիկ, տգեղ մայրիկ, նման է տանձի / Մելք.Նարեկ/ Տանձ-մայրիկ

Տաք մայրիկ, չաղ մայրիկ, նման է տատիկին /Հովսեփ/ Տատիկոտ- մայրիկ

Արևոտ մայրիկ, վախկոտ մայրիկ, նման է նարինջի/ Հասմիկ/ Նարինջ -մայրիկTIGRAN

Ուշադիր մայրիկ, անդուր մայրիկ, նման է խնձորի /Ղ. Տիգրան/ Խնձոր մայրիկ

Հյուրասեր մայրիկ, անուշադիր մայրիկ, նման է աստղի: / Լիանա/ Աստղիկ- մայրիկ

Խելացի մայրիկ, ջրիկ մայրիկ, նման է դեղձի: /Ա. Ալեն/ Դեղձ-մայրիկ

About tateviktamazyan

Ողջո~ւյն, 2009 թվականին ծնված 6 տարեկաններ, ես Տաթև Թամազյանն եմ, 2000 թվականից աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում: Այս տարիների ընթացքում հասցրել եմ աշխատել կրթահամալիրի գրեթե բոլոր օղակներում՝ կրտսեր դպրոցներից մինչ միջին դպրոց, դասավանդել եմ քոլեջում, դիպլոմային աշխատանքների ղեկավար եմ եղել, նախակրթարանների հանրապետական ծրագրով հանդես եմ եկել որպես վերապատրաստող: Աշխատանքը կրթահամալիրում ընդմիջվել է միայն երկու բալիկներիս ծնունդներով: Մեծ տղաս՝ Սարգիսը, սովորում է կրթահամալիրի Միջին դպրոցում, կրտսեր որդիս՝ Նարեկը, Նոր դպրոցի նախակրթարանի սան է: Առաջին կրթությունը ստացելեմ Փ. Թերլեմեզյանի անվան ուսումնարանում՝ նկարիչ- ձևավորողի որակավորմամբ, ապա մանկավարժական կրթությունը շարունակել «Տարրական կրթության մանկավարժություն և մեթոդիկա» մասնագիտությամբ: Որպես նկարիչ կրթահամալիրում և կրթահամալիրից դուրս մասնակցել եմ տարբեր նախագծերի, ցուցահանդեսների: Աշխատանքի մի փուլում կրտսեր դպրոցում զբաղվել եմ նաև երկարացված օրվա ծրագրով, եղել եմ կազմակերպիչ: Աշխատելով այսքան տարբեր օղակներում՝ երբեք չեմ կենտրոնացել աշխատավայրի վրա՝ կարևորելով կատարվածի որակը: Կրտսեր առաջին դասարան վերցնելու գաղափարն իմն է, որը ծնվել է նոր հետաքրքրություններ փնտրելու, ինքս ինձ վրա աշխատելու անվերջ ցանկությամբ: Անկեղծ շնորհակալությունս կրթահամալիրի տնօրենին՝ որոշումս ողջունելու և այն բեկումնային համարելու համար: Հարգելի ծնող, կարծում եմ՝ Ձեր վստահությունը և գործընկերներիս բարյացկամությունը ինձ կօգնեն 2015-ի բեկումին՝ սեպտեմբերին որպես գործընկերներ միասին սկսելու: «Դպիր» էլեկտրոնային մանկավաժական հանդեսում իմ հրապարակումնրից՝ Նոր միջավայր Սիրով՝ 2015թ. «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Նոր դպրոցի առաջին դասարանի դասվար՝ Տաթև Թամազյան, 094.63.66.79
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment