Կարդում, նկարում ենք Ռոդարի:
Ջաննի Ռոդարի: Մեդիափաթեթ
Նպատակը- Ընթերցանության խրախուսում, գրական ստեղծագործության ճանաչման խրախուսում , գրական ստեղծագործության ներկայացումը նորարարական մեթոդներով:
Տևողությունը ապրիլի 4-ից ապրլի 15-ը։ Ընթերցանությունը , որպես ստեղծագործական մտածողության զարգացման խթան։
Խնդիրներ- Խրախուսել ընթերցանությունը, զարգացնել երևակայությունը, տրամաբանությունը,հիշողությունը, ճանաչել ստեղծագործության հերոսներին, տալ նրանց կերպարների` բարու և չարի, բնութագիրը, զարգացնել տրամաբանությունը, երևակայական մտածողությունը,ձևավորել սեփական մտքերը, կարծիքը արտահայտելու կարողություն, զարգացնելհաղորդակցական կարողությունները
Նախագծի մեկնարկը սկսում ենք Աղայանի հեքիաթների ուսումնասիրությամբ` կարդում ենք, քննարկում, վերլուծում: Առանձնացնում ենք բարու և չարի կերպարների բնութագիրը: Հեեքիաթները ներկայացնում ենք դերերով` նախապես արված դերաբաշխումով:
- Ռոդարիական հնարքներով հեքիաթների մշակում, էլ. Գրքի ստեղծում
- Հեքիաթները ներկայացնում ենք էլեկրոնային գրքի, ֆիլմի, ռադիոթատրոնի տեսքով:
- Հեքիաթներից մեկը ներկայացնում ենք բերանացի՝ նախապես արված դերաբաշխումով .
- Մշակում ենք միասին խաղերի փաթեթ, որով ամփոփում ենք Աղայանական օրերին արված մեր, ինչպես նաև մյուս սովորողների, աշխատանքները և ստացած գիտելիքները:
Հավերը ինչու՞ չեն թռչում:
Մարդիկ ինչու՞ գնդակ չեն:
Ինչու՞ լույսի ճառագայթները ծռել հնարավոր չէ:
Լիանա Թումասյան
Ինչու՞ են շունն ու կատուն կռվում:
Ինչու՞ արևն ու լուսինը չեն հանդիպում:
Ինչու՞ մարդիկ երկրագունդը ամբողջությամբ չեն տեսնում:
Տիգրան Ղազարյան
Ինչու՞ գրիչը միջուկ ունի:
Ինչու՞ պոչը ծաղիկ ունի:
Ինչու՞ մազերը մարդ ունեն:
Մարի Անանյան
ինչու՞ ոտքերը աչքեր չունեն:
ինչու՞ փորիկը գլուխ չունի:
Ինչու՞ երկնքում ճանապարհներ չկան:
Հովսեփ Հակոբյան
Ինչու՞ է կապույտը երկինք:
Ինչու՞ դարակը սեղան ունի:
Ինչու՞ շունը մոռացավ մլավել:
Ղազարյան Տիգրան